The world seems to be round, start and end with friends and love

söndag 30 oktober 2011

1 månad kvar

10 månader?

Har det gått sedan jag flyttade hem ifrån Oslo.
Jag tycker att det har gått hur fort som helst men samtidigt känns det som att jag har bott hemma hur länge som helst. Det går inte riktigt ihop men jag är nöjd ändå.

Under tiden i Borås har jag hunnit med:


Tre London resor 
Två till Chris mfl. och den senaste med hela tjejgänget, superkul.


Två Oslo weekends

En tillägnad min kära Mimmi och en till mina andra kära Oslovänner. 
En Stockholm tripp 
Laila och jag var uppe hos Elvis en sväng och passade på att leka med dammsugaren.

En härlig peace & love festival i somras

Detta är nog ifrån Timbuktu konserten eller Ziggy Marley, hm  minns inte riktigt allt där.


Det har varit en underbar tid, men den har innehållit alldeles för lite sol&bad så nu har jag en bokad enkelbiljett till Bangkok den 1 dec. 

Som läget är just nu kan man till och med simma i självaste bangkok (pga översvämning) så det lär ju inte bli brist på bad .


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar